Корисна інформація споживачам від обліково – інформаційного відділу КП «Новозаводське» ЧМР


У своїй діяльності обліково-інформаційний відділ керується нормами чинного законодавства України, зокрема, Конституцією України, Цивільним кодексом України, Житловим кодексом Української РСР (в частині, що не суперечить українському законодавству), Господарським кодексом України та іншими законодавчими актами, що регулюють договірні відносини: законами «Про житлово-комунальні послуги», «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», «Про захист персональних даних», Правилами користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків, Статутом підприємства, іншими нормативно-правовими актами України та локальними актами підприємства
Основним завданням обліково-інформаційного відділу є:

  • облік спожитих населенням житлово-комунальних послуг, збір оплати за спожиті послуги, прийом населення, контроль за надходженням платежів по комунальним послугам;
  • співпраця з відділом субсидії та відділом персоніфікованого                  обліку громадян Управління праці та соціального захисту населення Новозаводської та Деснянської районних у місті Чернігові рад;
  • організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів підприємством та його працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків, а також представлення інтересів підприємства в судах.

Станом на 01.01.2018 р.  на підприємстві обліковується: 

  • житлових будинків  -  546
  • нежитлових приміщень  - 247
  • особових рахунків   -   17420
  • загальна площа квартир -  799221,3 кв.м    

Для зниження рівня заборгованості на підприємстві постійно проводиться інформаційно-роз‘яснювальна робота серед населення щодо забезпечення оплати за спожиті житлово-комунальні послуги, пропонується оформлення субсидії, укладення договорів про реструктуризацію заборгованості, проводиться претензійно-позовна робота.
Відділом ведеться роз‘яснювальна робота з боржниками щодо погашення заборгованості шляхом вручення листів-вимог (претензій) при обходах квартир або за допомогою поштового зв’язку для досудового вирішення питання оплати боргу. Крім того, розміщуються звернення до мешканців на зворотній стороні платіжної квитанції за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та на дошках об‘яв на під‘їздах будинків, укладаються договори на реструктуризацію заборгованості. 
В 2017 році ОІВ підприємства було укладено 121 договір на реструктуризацію заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги на загальну суму 210,2 тис. грн. 
Впродовж  2017  року населенням по договорам реструктуризації погашено заборгованість на суму 109,9 тис. грн., відповідно до рішень суду погашено заборгованість на суму 51,6 тис. грн. 
ОІВ надіслано поштою: претензії-вимоги по сплаті заборгованості по нежитловим приміщенням – 47, надсилаємо кожного місяця попередження по сплаті заборгованості по житловим приміщенням  – 7583.
Середній відсоток оплати населенням за 2017 рік  -  99,3 %
Інформуємо, що в листопаді 2017 року Верховна Рада прийняла новий Закон «Про житлово-комунальні послуги», що регулює відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг. Саме цей Закон запроваджує нарахування штрафних санкцій (пені) на споживачів, які несвоєчасно сплачують рахунки за спожиті житлово-комунальні послуги з 1 січня 2019 року. Пеня може з‘явитись при порушенні термінів платежу, адже Законом передбачено, що відсотки нараховуються  за кожен день несплати.